پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228121
درخشش جوان ده چشمه‌اي در مسابقات قهرماني جهان
تاریخ انتشار : 1396/03/06
نمایش : 1104
موقع ورود به دفتر مصاحبه ورزشکاري بود که باسن سال پايين هنوز از قهرماني خود و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ايران سخن مي‌گفت که با زدن وزنه 190کيلوگرم پرچم کشور را به اهتزاز درآورد و اين را مايه افتخار و عزت جوان ايراني مي‌دانست .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، موقع ورود به دفتر مصاحبه ورزشکاري بود که باسن سال پايين هنوز از قهرماني خود و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ايران سخن مي‌گفت که با زدن وزنه 190کيلوگرم پرچم کشور را به اهتزاز درآورد و اين را مايه افتخار و عزت جوان ايراني مي‌دانست.

پيرغار: خودتان را معرفي کنيد و در مورد رشته ورزشي خود کمي صحبت کنيد:
محمدي: مهدي محمدي ده چشمه هستم، متولد سال 1373 در شهرستان فارسان روستاي ده چشمه، مجرد هستم و در حال حاضر دانشجوي  کارشناسي رشته نقشه‌برداري مي‌باشم.
رشته ورزشي که در آن فعاليت دارم بدن‌سازي (پاورليفتينگ) است، ورزش در اين رشته را از سال 1388 آغاز کردم و در سال 1390 در اولين مسابقه شرکت کردم، و آخرين مسابقه رسمي هم که در آن شرکت کردم در ارديبهشت‌ماه سالي جاري بود.

پيرغار: احساس خود را بعد از پيروزي در مسابقات بيان کنيد:
محمدي: خوشحال بودم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم  و براي هر کس که پرچم کشورش را به اهتزاز دربياورد باعث افتخار است و اين هم يکي از افتخارات اين‌جانب بود.

پيرغار: اگر بخواهيد بهترين‌ها در رشته ورزشي بدنسازي در کشور را نام ببريد چه کساني در ليست شما قرار خواهند گرفت؟
محمدي: بسياري از پاورليفتينگ کشور و استان جزء بهترين‌هاي دنيا هستند و بنده خود را شاگردان آنها مي‌دانم.
ولي بهترين بدن‌ساز ازنظر من علي تبريزي مي‌باشد و بهترين ورزشکاري که تاکنون زير نظر آن تمرين کردم جناب آقاي بهمن حليمي بود.

پيرغار: بزرگ‌ترين هدف و آرزويي که از ادامه اين مسابقه داريد بيان کنيد:
محمدي: در نظر دارم با تلاش شبانه‌روزي بتوانم در مسابقات آينده جهاني رکورد جديد و بالاتري ثبت کنم و لازمه رسيدن به اين هدف تلاش بيشتر و برنامه‌ريزي خواهد بود.

پيرغار: افتخارات و قهرماني‌هاي که به دست آوريدن
محمدي: بهترين مقام‌هاي که به دست آوردم مقام اول کشوري در تهران ، مقام اول کشوري سمنان،مقام اول کشوري تهران(( اسلامشهر)) مقام اول چندجانبه کشوري اصفهان بود و در حال حاضر نزديک به يک سال هست که عضو تيم ملي مي باشم.
 
پيرغار: آخرين مسابقاتي که اعزام‌ شده‌ايد چه مسابقاتي بوده است؟
محمدي: مسابقات کاپ جهاني که در تاريخ سي و سي و يکم ارديبهشت در کشور اوکراين برگزار شد و بنده در دسته 75 کيلوگرم توانستم مقام اول جهان را کسب کنم. در اين مسابقات 12 ورزشکار از ايران و 10 ورزشکار از بقيه کشورها حضور داشت

پيرغار:از تماشاگران ايراني چه خبر....
محمدي: تماشاگران ايراني به من شوق و اشتياق دادند و از ورزشکاران ايراني استقبال چشمگير داشتند و اين استقبال باعث دلگرمي من و ديگر ورزشکاران ايراني بود

پيرغار: در حال حاضر در کدام باشگاه هستيد؟
محمدي: شايگان فارسان

پيرغار: بزرگ‌ترين هدف و آرزويي که از ادامه اين مسابقه داريد بيان کنيد:
محمدي: اعزام به مسابقات جهاني و بار ديگر پرچم کشورم را با احتضار در به يارم

پيرغار: از آخرين مسابقاتي که اعزام‌شده‌ايد براي ما تعريف کنيد؟
محمدي: يک هفته اردو داشتم و روزانه 3 ساعت برنامه‌ريزي و تمرين‌هاي فشرده را در دستور کار داشتم که با توکل بر خدا و پشت‌کار خودم توانستم قهرمان جهان شوم

پيرغار: حرف آخر:
محمدي: از مربي خودم و خانواده که مشوقان اصلي اين‌جانب بوده‌اند تشکر مي‌کنم و همچنين از مردم شهرستان و روستاي خودم ده چشمه که با استقبال و حمايت‌هاي که از من داشتم باعث دلگرمي من شد و از همه هم سن و سال‌هاي خودم دعوت مي‌کنيم که حتماً به ورزش روي بياورند و خواستن توانستن را مدنظر خود قرار دهند  که باپشتکار مي‌توانيم هر وزنه‌اي را بالاي سر ببريم.


انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html